"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 24 februari 2011

Säg det inte till någon...

...men det här är alltså dagens middag...

Jag vet! Skitonyttigt, men jag vill inte handla en massa mat när jag ändå ska vara borta hela helgen... Och jag var fortfarande hungrig efter att ha klämt i mig en hel påse Pågens gifflar... Jamen, jag är hopplös.... I know!
Men för att klättra ett par steg på glamourskalan nämner jag att jag fick en invitation till ett coctailparty idag.
Bara en sån sak!

XXX

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Men hoppla hejsan! En till som kan kränga en påse gifflar - mycket sympatiskt!
Och grandiosan, mestsäljande och mest hatade och utskällda pizzan i nårje. Helt ok egentligen.

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Vi skåningar kan kränga bullar.. ;))) Pizzan smakade ok... Men nu vill jag kräkas en smula... ;)))