"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 4 februari 2011

Det rycker i flygtarmen...


Och jag e på banan igen!
Nu måste det städas ut, öppnas upp och släppas in både luft och ljus!
Det ska bli underbart att äta en riktig måltid ikväll... Mmmm...

Idag är det pålandsvind från väst, och jag hör flygen från Kastrup.


Jag längtar efter att jobba! Har inte flygit sedan den 26:e... Men i morgon är det dags!
Det är fantastiskt att kunna känna så efter nästan 17 år, att man längtar efter att jobba. Bara det att komma in på flygplatsen... (Ok, det stukas lite av strulet som ofta uppstår i säkerhetskontrollen, men låt oss bortse från det...)
Men det bästa är ändå mina kollegor.


Jag har sagt det förr, och säger det igen; Jag har världens bästa kollegor!
Flygande är ett släkte för sig. Vi är lite samma skrot och korn allihop.. Mer eller mindre, i alla fall... Det är nog därför vi funkar så bra ihop.

För övrigt tycker jag att Börje Ahlstedt verkar vara en dryg sexistisk mansgris...

Inga kommentarer: