"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 29 januari 2011

Det pågår big business!


Jag har rensat lite bland smått och gott och lagt ut grejorna på Blocket och Tradera. Hittills (på minde än 24 h) har jag gjort minst 2500 spänn!!
Snacka om att man ruvar på en förmögenhet...

Så nu är servicen på bilen betald och lite extra till mig!
Ska bli intressant att se vad slutsumman blir... Damn, it feels good! ;D
Och tar man i beaktning att jag inte gick ut på krogen igår, utan valde att vara hemma-mamma, så är det ju ytterligare plus i ekvationen...

Är det bara jag som får såna här ryck i början på året?
Det slår aldrig fel; Jag ska göra budget, sprida ut kostnaderna över året, bla bla bla... Likadant varje år. Tills jag hittar Den Snyggaste Tröjan I Världen! Eller Det Oumbärliga Köksredskapet Som jag Inte Kan Leva Utan...
Well... Skit samma! Just nu gör jag pengar istället för att slösa...
Och jag minns INGENTING av shoppingrundan i Thailand för 4 dagar sedan... ;)))

Katchiiing!!!

Inga kommentarer: